Polityka prywatności
I.
Postanowienia ogólne
1.
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem
platformy b2b
Mini-Maxi, zwanej dalej Platformą,
jest Irena Wydra, działająca pod firmą Przedsiębiorstwo
Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „MINI-MAXI" Irena Wydra,
ul. Rychla 18, 41-948 Piekary Śląskie, NIP: 6530003759, zwana dalej Administratorem, a także Sprzedawcą. Z Administratorem można kontaktować się
pod adresem poczty elektronicznej piekary@mini-maxi.pl, pod nr telefonu
+48 (32) 288 30 03 albo listownie pod adresem ul. Rychla 18, 41-948 Piekary Śląskie.
2.
Dane osobowe kupującego, zwanego dalej Klientem, są przetwarzane
zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym
dalej RODO, ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych
osobowych
oraz ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
3.
Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony
interesów osób, których dane osobowe dotyczą, a w szczególności
zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z
prawem, zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i
niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są
przetwarzane, oraz przechowywane w postaci umożliwiającej
identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne
do osiągnięcia celu przetwarzania.
4.
Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające
ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz
kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane
przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę
nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów
oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
5.
Administrator udostępnia następujące środki techniczne zapobiegające
pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych
osobowych Klienta przesyłanych drogą elektroniczną:
1)
zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym dostępem,
2)
dostęp do konta Klienta jedynie po podaniu loginu i hasła utworzonego
przez Administratora.
6.
Login i hasło Klienta mają charakter poufny.
7.
Wszystkie formularze służące do podawania danych osobowych przez
Klienta są umieszczone w bezpiecznej części Platformy zabezpieczonej
certyfikatem SSL. Dzięki temu dane osobowe są szyfrowane i niemożliwe
do odczytania przez osoby nieupoważnione.
8.
Korzystanie z Platformy jest możliwe tylko po dokonaniu wcześniejszej
rejestracji i otrzymaniu przez Klienta danych do logowania.
9.
Przed rozpoczęciem świadczenia drogą elektroniczną usług, które są
dostępne za pośrednictwem Platformy, Klient jest informowany o
konieczności akceptacji Regulaminu.
II.
Cele i zakres przetwarzania danych osobowych
1.
Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celu:
1)
przygotowania oferty dla Klienta – podstawa prawna: art. 6 ust. 1
lit. b RODO,
2)
wykonania umowy zawartej między Sprzedawcą a Klientem za
pośrednictwem Platformy
– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
3)
prowadzenia działań marketingowych, w tym promowania oferowanych
przez Sprzedawcę produktów i usług – podstawa prawna: art. 6 ust.
1 lit. a RODO,
4)
wykonania zobowiązań wobec podmiotów trzecich w związku z umową
zawartą między Sprzedawcą a Klientem (m.in. przekazywanie danych dot.
sprzedaży na potrzeby rozliczeń z podmiotami współpracującymi) –
podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
5)
wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w
szczególności wynikających z przepisów prawa podatkowego, przepisów
dot. rękojmi za wady i gwarancji – podstawa prawna: art. 6 ust. 1
lit. c RODO,
6)
dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi
roszczeniami przez Administratora – podstawa prawna: art. 6 ust. 1
lit. f RODO.
2.
Administrator przetwarza następujące dane osobowe Klienta: imię i
nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego,
adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość,
kraj), opcjonalnie – adres dostawy.
III.
Odbiorcy danych osobowych
1.
W uzasadnionych przypadkach dane osobowe Klienta mogą zostać
przekazane podmiotom trzecim takim jak m.in.: biura księgowe, dostawcy
usług IT, podmioty współpracujące, kancelarie prawnicze, firmy
kurierskie.
2.
Przekazanie danych osobowych Klienta podmiotowi trzeciemu następuje
wyłącznie w celu przygotowania oferty dla Klienta, wykonania zawartej
z Klientem umowy, wykonania związanych z tą umową zobowiązań
Sprzedawcy wobec podmiotów trzecich, wykonania obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze, dochodzenia roszczeń związanych z
zawartą umową bądź prowadzenia działań marketingowych – w tym
przypadku po uprzednim wyrażeniu przez Klienta stosownej zgody.
3.
W przypadku Klientów, którzy korzystają z usługi dostawy zakupionych
towarów, Administrator przekazuje zebrane dane osobowe Klientów w
zakresie niezbędnym dla dokonania dostawy wybranemu przez Klienta
przewoźnikowi. Przewoźnikami dostępnymi za pośrednictwem Platformy
są:
1)
General Logistics Systems Poland sp. z o.o. z siedzibą w Głuchowie,
ul. Tęczowa 10, Głuchowo, 62-052 Komorniki, wpisana do rejestru
przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i
Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS 0000005009, nr NIP 7851561831
i nr REGON 631058749.
IV.
Uprawnienia Klientów
1.
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale przy tym
konieczne do zawarcia umowy ze Sprzedawcą i następnie jej
wykonania. Po zawarciu umowy potrzeba dostępu do danych osobowych
Klienta wynika także z powszechnie obowiązujących przepisów
prawa.
2.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klienta przysługują mu
następujące uprawnienia:
1)
prawo dostępu do swoich danych osobowych – art. 15 RODO,
2)
prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych – art. 16
RODO,
3)
prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych – art. 17 RODO,
4)
prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych –
art. 18 RODO,
5)
prawo przenoszenia swoich danych osobowych – art. 20 RODO,
6)
prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych
osobowych
– art. 21 RODO,
7)
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych – art. 77 RODO.
3.
W celu realizacji uprawnień, o których mowa w ust. 2, Klient może
skorzystać ze stosownych funkcjonalności w ramach swojego konta na
Platformie lub przesłać stosowną wiadomość pocztą elektroniczną na
adres piekary@mini-maxi.pl
albo pisemnie na adres Administratora.
4.
Klientowi przysługuje prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie
danych osobowych w zakresie, w jakim jego zgoda jest do tego
wymagana. Zgodę na przetwarzanie danych można cofnąć w dowolnym
momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
V.
Postanowienia końcowe
1.
Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez okres wymagany do
wykonania umowy zawartej między Sprzedawcą a Klientem, wykonania
ciążących na Administratorze obowiązków prawnych oraz okres
przedawnienia potencjalnych roszczeń.
2.
Platforma może zawierać odnośniki do innych stron internetowych.
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony danych
osobowych obowiązujące na tych stronach.
3.
Administrator nie stosuje mechanizmów zautomatyzowanego podejmowania
decyzji ani profilowania w przetwarzaniu danych osobowych
Klientów.
Copyright © PPHU Mini - Maxi IRENA WYDRA 2024